-I nEEd SoMe kLäDnYpOr-

2008-09-19 @ 20:40:10
...for my ögonlocks!!
;)
Kanske inte ska klaga, fick ju faktiskt sova hela 2 timmar o 45 minuter inatt
*gäspar*..
Vi var o inhandlade butiksinredning igår, å det var liksom den som först höll oss vakna till efter 02, sen fick Vilmer för sig att vägra somna om, så han skrek till en 3 snåret.. för att sen slå upp sina blå 05.45!!!!

Som tur va så orkade han bara vara vaken i en halvtimme innan jag kunde lägga han igen, men ändå.. Hade sån lust att bara dra kudden över skallen o sova bort heela dagen..

Alla kanske har börjar förså vad detta handlar om nu??!! :)

Nä vet ni va.., nu tar jag mitt godis o knallar upp på vinden, å hoppas på en lagom sövande film på tv´n!!!

(Ett litet, litet tillägg bara... DET FINNS VERKLIGEN INGEN SÅÅÅ OTEKNISK SOM JAG!!!!!!,
fast jag har förhoppningsvs nån annan talang kanske ;) )

Kommentarer
Postat av: vivan

Oj! vilken rackarunge...hålla mor vaken på det viset...men de är ju goa i alla fall...kramiz:)

2008-09-20 @ 21:18:44     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0