-HitBiD.se-

2008-09-10 @ 10:12:09
..ja det måste nog vara den sjukaste sida jag sett!! Eller mera rätt, den sida som "lurar" folk mest!!
Det är en sk. auktionssida (finns ju en hel drös av dem, men iaf) där man BARA kan höja sitt bud med 1 öre per gång.. Varje bud kostar 15 kr..
Ja ni kan ju räkna ut vad vad de tjänat hitills på en mc som just nu har 628.22 kr i högsta bud
*kliar mig i skallen o försöker med snabb huvudräkning*
Typ en sisådär 942330 riksdaler, om den nu började på 1 kr vill säga??!!

Rätta mig om jag har fel, men HALLÅ... Nog för att ingen blir tvingad att lägga bud, men ska företaget verkligen få tjäna 1 miljon på en hoj som är värd strax över 100000???!!!

Kanske bara är jag som inte tycker det är ok, men men!!!
:)
Nu ska jag o Vilmer strax ut å powerwalka lite!!

Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0