-VIP-

2008-10-01 @ 23:25:39
I morgon slås dörrarna till butiken upp, för nära o kära.. Mellan klockan 18 och 20 är ni mer än välkomna att shoppa med 10% rabatt (på redan nedsatta priser), så passa på!!
;)
Jag kommer tyvärr inte att kunna närvara i morgon eftersom att jag vill åka till min lillasyster som FYLLER ÅR!!
Men när vi sedan har "den riktiga" invigningsdagen" på söndag den 5:e så kommer jag oxå att vara på plats :)
Måste bara skynda o lära mig den nya kassan
*hahaha*

Å idag kunde jag inte låta bli att shoppa rosa/röda små kläder till Sofies lilla bebbe heller, men e lite rädd för att jag inte längre är lika säker på att det verkligen e en tös där inne... Men men, lillgrabben får väl ha en schysst rosa munkis då ;) Inte värre med det liksom!!
Nä, fixa naglarna sen sova lite då... GODNATT!!!

Förresten så vill jag bara skicka 3 STOORA KRAMAR till Kinnunen, Ottosson o Johansson, för att ni är helt underbara...
*KRAMAR OM ER*

Kommentarer
Postat av: Helena

Kram på dig! Synd att du inte var med idag, jag är helnöjd över kvällen!!!

2008-10-02 @ 21:41:22     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0