-SnAbbIs iNNaN TiLa-

2008-10-22 @ 21:56:49
..börjar ;)
Min babe sitter just nu å kollar igenom de 2 senaste avsnitten, så att han hänger med i kvällens händelser i Tila!!
Men jag passar på att slänga in ett snabbt inlägg..

Dagen har väl inte varit allför händelserik direkt, vi har vart å storhandlat lite, käkat  på DAX å vart ute på en kvällspromenad :)
Å kvällsprommisen var väl inte en jättesmart idé kanske.. Jag som e mörkräddast i stan, gick ju bara och tittade mig omkring hela tiden så att jag inte var förföljd *hahaha*.. Ingen njutningsfull utevistelse direkt, nästa gång går jag nog bland villorna istället ;)

Var ner en sväng till butiken å prata lite, det var Ottosson som jobbade men Helena o Thor var oxå där, så det blidde lite fika för oss och röj för grabbarna!!

Nä, nu studsar jag upp till gubben min å sällskapar honom ;)
Gonatt!!


Ja, fråga mig inte VAD de gör, men nån slags övning ser det ju ut som iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Ja det går sålänge du har ett ip-nummer på hotmailen. Annars vet ja inte.

2008-10-23 @ 13:14:35     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har väl sett hur mamma och pappa gör.....................

2008-10-23 @ 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0