-Ny fAvvO-

2008-10-10 @ 10:58:18
I morse när jag o Vilmer skulle käka frukost så tog jag fram lite fruktkräm till mej å tänkte att Vilmer oxå kunde få lite idag, stället för samma gröt han alltid äter!!
Ok, det kanske jag INTE skulle gjort, jag fick fylla upp hans skål 2 gånger... PLUS att han ville ha utav min tallrik oxå ;)
Det var faktiskt så att han nästan ratade mackan (vilket aldrig hänt förut) *hahah*
Nu e det ju en hel del socker i de här krämerna så han kan ju glömma att det blir en "7 dagar i veckan vana", men han kan ju få lite nån gång ibland tänkte jag :)

Glömde skriva häromdagen att V gjorde en störtdykning ner från vår säng, vilket resulterade i världens största blåtira såklart :(
Å det var just i onsdags när vi skulle ner till Kyrkis för första gången den här hösten!!
Det var ju lite halvskoj.., men sånt som händer när man är 9,5 månad å tror att man kan få tag på saker nere på golvet när man ligger på sängen!!

Sitter å väntar på att Zara ska komma förbi o luncha med mig, sen ska vi väl hitta på nåt oxå, får se vad vi gör :)
Ska plinga Helena osså!!


"Cars" Pyjamasen matchar ju nästan bilen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Han är ju för söt!!!!

2008-10-10 @ 15:37:50
Postat av: vivan

vad gullig han är med sina smilgropar...

Ja,det var nog inte sista gången han dök i golvet..

kramiz:)

2008-10-14 @ 19:54:55     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0