-MiCkeLsMäSs öVeR-

2008-10-06 @ 15:34:34
Ja, då var årets Mickelsmäss över då.. Det har inte regnat på över 30 år på just den dagen, MEN I ÅR så både storma det å regna!!!
*suckar*
Såklart, bara för att jag skulle stå utanför butiken å sälja, blidde inget av med det kan jag säga... jag blidde inne med de andra ;)
Lyckades ändå att se ut som en dränkt katt, fast jag bara sprang ut ett par gånger *asg*
Men men, dagen blev riktigt lyckad ändå, trots omständigheterna.. Vi hade en riktigt bra försäljning ändå
(kanske för att folk behövde lite nya regnkläder till sina barn o lite värme inne i butiken)!!??

Ja, å sen då.., när vi stängde för dagen.. Ja då var det som om gud "pissa på oss", vi hann bara sätta nyckeln i låset så sprack det upp, regnet slutade, solen kikade fram o himlen var blå igen!!!
Inte nog med det heller,. våra bilar som vi hade parkerat på åkern, satt liksom fast kan man säga.. Så det var bara att be traktorn o några hjälpsamma karlar om hjälp då :)

  
*Ottosson funderar skarpt på att flytta tillbaka till de asfalterade gatorna i storstan hon ;)*

*Vår lilla traktor-hjälp*

 
*Hmm, undrar var hon ska sätta fast den där ja??*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0