-LitE ReKLam-

2008-10-04 @ 08:18:55


Nu är butiken som sagt i full gång, jag ska ner o jobba nu kl 10 :)
Sen ska vi väl ha lite möte oxå ang i morgon, för då lär det vara så mycket folk att man bör ha precis allt klart för sig!!
Det är ju "Mickelsmäss" i morgon i Örsa (årets HAPPENING)
*haha*

Jag har sagt att jag kan stå ute o sälja våra "drive" saker i morgon, så jag ber till vädergudarna att det åtminstone inte blir någon nederbörd då ;)
Men vi får väl se hur det blir med den saken, med min tur så kommer det väl att vara BÅDE STORM OCH REGN!!!

Nähepp, sätta på sig fejset var det ja ;)

Å tack mamma för att Vilmer fick stanna hos dig i natt, du e bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till i morron!!

Vi ses!!



Kram Johanna

2008-10-04 @ 17:52:09
Postat av: Helena

Vad fn jag skrev ju också att det årets happening!!!

2008-10-04 @ 21:23:42     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0