-LitE nEgeRbALLs kAnsKe-

2008-10-28 @ 19:04:43
Nu har tröttast i stan (ja förutom jag då), somnat!! Han var dödströt ikväll oxå..

Tror att jag ska ta å baka lite till syster, så hon har lite när bebisen kommer :) Hon var så duktig å bakade massor med saker för några veckor sen, men jag menar det e ju förenat med livsfara att försöka ha det hemma utan att äta upp det *hahaha*
Så det har nog hunnit sina lite i hennes bakverks förråd, å nu har de stackars blivande föräldrarna dessutom råkat ut för vattenläcka i hela köket, skoj 1 vecka innan beräknat bebis ankomst liksom :(
Tror att jag ska slänga ihop ett gäng negerballs, å försöka att INTE äta upp hälften av dem själv ;)
Kan bli svårt, men jag ska göra mitt bästa..

Måste bara berätta att jag inte kunde låta bli att shoppa lite till junior idag, var tvungen att köpa Diesel jeans, kalsonger o tröja..
Han måste ju oxå ha en kalsongkant ovanför jeansen jue ;)



Nä, nu ska det bakas folkens!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag sitter och googlar Små stjärnor för att få tag på nummer och hamnar här på en blogg, min undran är då är det du som har butiken? Skulle vara väldigt bra om det var du.

2008-10-29 @ 11:55:41     URL: http://http://pillerillan.blogspot.com/
Postat av: Sussa svarar:

Pernilla:

Halloj :)

Försökte klicka mig in på din blogg men det gick inte att komma åt den, misslyckat stod det bara hela tiden :(

Men det är iaf jag o 3 andra tjejer som driver Små Stjärnor butiken i Örsundsbro!!

Vi har ett nummer men ingen telefon än tyvärr, var det nåt som jag kan svara på kanske??



Mvh. Susanne

2008-10-29 @ 14:22:31
Postat av: Pernilla

Aha, blev nog för många httpn i adressen ;)



Kan du maila mej på pernillas[email protected]

2008-10-29 @ 15:00:15     URL: http://pillerillan.blogspot.com/
Postat av: Sussa svarar:

Pernilla:

har rktig otur nu för din mail fungerar inte heller tyvärr..

Får ett mail direkt att det inte går att leverera till den adressen..

Får ha kontakt här istället ;)



Mvh. Susanne

2008-10-29 @ 15:23:10
Postat av: Pernilla

Tusan oxå, nåja, jag köpte ett par galonvantar av er men jag såg sen att de är felsydda, Storleken är 5 och färgen är blå, undrar bara om ni kan lägga undan ett par lika så min man kan komma förbi och byta ut det paret som jag har.

2008-10-29 @ 15:53:28     URL: http://pillerillan.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Tusan oxå, nåja, jag köpte ett par galonvantar av er men jag såg sen att de är felsydda, Storleken är 5 och färgen är blå, undrar bara om ni kan lägga undan ett par lika så min man kan komma förbi och byta ut det paret som jag har.

2008-10-29 @ 16:06:56     URL: http://pillerillan.blogspot.com/
Postat av: Sussa svarar:

Hej igen!!

TYvärr har vi inga fler av dem hemma, å jag sitter å försöker kolla om vi kan ta hem fler eller inte.

Ska försöka ligga på lite, jag lovar!!

2008-10-29 @ 17:54:38
Postat av: Sussa svarar:

Hej Pernilla!!

Tyvärr kan vi inte få tag på några fler i den storleken, men du är välkommen till oss med din reklamation, du kan antingen ta något annat du vill ha eller få pengarna tillbaka!!



Mvh. Susanne

2008-10-29 @ 21:32:22
Postat av: Otto

Hejsan,



vart har du köpt de fina jeansen och kalsongerna? Vore kul berättade det på bloggen, så andra vet vart de ska handla så otroligt tuffa kläder ;)

2008-10-29 @ 22:13:44
Postat av: Thea Westergren

Hej



Skulle vilja ha mailadressen till Små Stjärnor.



Tack på förhand

2009-06-03 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0