-gRÄsÄnKa UtAN gOdiS-

2008-10-24 @ 20:17:28
HUR kan man va så klantig att inte tänka på att köpa hem massa gott, när det enda jag ska göra är att ligga o slappa i soffan hela kvällen??
*bannar mig själv*
Idag åkte både min man o mitt barn ner till Tranås (tror det ligger neråt Jönköpingshållet, men jag var sämst på geografi i skolan) de skulle hälsa på en gammal kompis till Robin från Kosovo tiden.. Å de har fått en liten Hjalmar i augusti oxå, så nu e de 3 i den familjen ;)
Jag hade oxå velat sett men jag hoppas R passar på att knäppa ett par kort så man åtminstone får se lillkillen på bild!!
Å han får ju självklart kläder från "Små Stjärnor" i present :)

Nästan direkt när de åkte slängde jag mig på soffan o slog på "Sex and the city" filmen, men UTAN GODIS :(
Det kändes nästan konstigt att lägga sig på eftermiddagen o kolla en hel film :) Men det var rätt skönt faktiskt..
Har jag förresten berättat att jag fick HELA "SATC" boxen av syster i present, och "SATC" the Movie av min man.., så nu har jag allt komplett ;)

I morgon ska jag jobba till 15, hade från början tänkt att åka till Kattis i Stockholm men iom att pengarna uteblev den är månaden från fk så kände jag inte att plånboken tillät några större utsvävningar!!
Men nu ska jag till Karin å mysa i morgon kväll istället, blir väl lite gott att äta, lite godis och nån bra film tror jag :)

Jaja, nu ska jag ta å göra mig nån god macka iaf och se vad "TiVo" erbjuder ikväll?!
Ha en mysig fredagkväll hörni!!

Nuss å klem..

Kommentarer
Postat av: Helena

Precis kollat klart på filmen. Grät inte... men den var bra. Lycka till imorgon. Kram

2008-10-25 @ 02:00:54     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0