-FörÄldER=bOhEm??-

2008-10-21 @ 19:45:41
Ok, efter en hel del klagomål på TASKIG uppdatering,
(har tex fått höra att: "ja men vi vet att Vilmer gillar kräm nu, kan vi få lite annan info tack").. så kommer här ett litet inlägg ;)
Han gillar dock FORTFARANDE kräm om det e nån som undrar *hahaha*, ja, han gillar ju liksom allt som kallas ätbart kan man säga ;)
Ibland tror jag inte barnet har nån botten, han visar nästan aldrig på mättnad??!! Men jag har hört att jag ska va glad så länge det är så, det kommer att komma dagar då han matvägrar (har LITE svårt att tro det bara)!!

Annars då, jo vi jobbar på i butiken, hade möte med rix fm idag, gällande radioreklam.. Hade en säljare från Didriksson där oxå, så nu är även den vårbeställningen klar :)
Är så glad att det går så bra, vi har ju trots allt inte funnits så länge, å det är inte så många som vet att vi finns än.. Men nu till helgen kommer vår nästa annons med ett erbjudande dessutom, så håll utkik efter Ena Håbo tidningen i helgen folkens ;)

Nu i helgen ska jag jobba, eller jag ska jobba lördag.., å min man och vårt barn drar iväg ner till Tranås över helgen, så jag blir gräsänkling..
:(

Vet inte om jag ska ta o åka till my babe i storstan kanske, får se vad jag orkar när lördagkvällen kommer??!!

En fråga bara hörni!!
Är det så att bara för att man får barn och blir föräldrar inte har rätt till att ha ett "fint hem"??
Å med fint menar jag inte dyra saker, utan "rätten" att vilja ha undanplockat å städat!!??

Bara undrar :)

Nä, nu ska jag ta o fortsätta med smörgåsätandet ;)
Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: vivan

När man fått barn har man inga rättigheter längre...du får det tillbaka när de flyttar hemifrån...fnizz..så är det!!kramiz:)

2008-10-21 @ 20:33:16     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0