-En HeLt vAnLiG mÅndAg-

2008-10-27 @ 20:27:09
Ja, det har det nog vart idag tror jag!!
Förutom att jag har pussat extra på mina grabs, hade liksom längtat lite efter dem..
:(

Jag har jobbat från 10 till 16, sen drog Habib iväg å jobba när jag kom hem.. Å då var det bara att underhålla Julle som inte hade velat sova nåt idag, kändes ju inte som om jag ville lägga honom att vila när kl var fem.. Då var det lika bra att försöka hålla han vaken till halv 7 istället.., å det gick faktiskt (med undantaget att han var rätt gnällig då) ;)

Nu har jag en Kassler lasagne i ugnen som jag hoppas kan bli klar snart, för min mage SKRIIIKER att den e hungrig!!!
Sen ska jag nog ta mig en tallrik å knalla upp till tv´n.. Tror inte Robin hade så mycket idag, han trode han skulle hinna hem så att vi kunde titta på Tila tillsammans ;)

Som ni kanske läst i ett tidigare inlägg så uteblev ju mina pengar den här månaden från underbra *läs idioter* fk.. Men jag har en ängel (som oxå har namnet Mamma Eva), som erbjöd sig att hjälpa till, innan jag får dem (vilket kan dröja när de gäller dem)..
Ja, för Robins lön täcker visserligen huset å räkningarna, men jag skulle gärna ha lite mat på bordet oxå *hahah* Skönt att iaf inte behöva räkna kronorna, nu när mor hjälpte till :)
Ängeln Eva ville även ha julle junior nåt den här veckan, så det lutar åt att han ska dit på torsdag o stanna där tills på lördag.., ska prata med min karl å höra vad han tycker.. Isf skulle vi hämta honom på lördag morgon eftersom att de skulle iväg på nån Magnus Uggla föreställning?!
Så det blir iaf family-goos nästan hela helgen ;)

Nej, nu ska jag plocka ut maten från ugnen!!
Hejsvejs ;)

Kommentarer
Postat av: vivan

kan jag få reseptet på kassler lasagnen!

Det låter så gott...kramiz:)

2008-10-27 @ 21:51:40     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0