-tiMe föR en UtmAniNg-

2008-11-07 @ 13:06:29
Som Sandra skrev så var det läängesen man blev utmanad, men nu har det skett ;)
Jag har blivit utmanad av Sandra!!

Sju sanningar:

1. HATAR oordning!!

2. Jag har VÄLDIGT svårt för att bli arg (vilket min mor tycker jag ska bli bättre på) jag blir bara ledsen istället..

3. Har fått "dille" på havregrynsgröt, sitter å äter en tallrik just nu ;)

4. Första meningen jag sa till Robin när vi möttes var typ, men SHIT va ung du e (han dissa mig rätt hårt då)
    *hahaha*

5. Skulle mer än mest vilja ha råd att bygga mitt (vårt) drömhus i Knivsta/Alsike!!

6. Kunde INTE sluta röka helt å hållet när jag väntade Vilmer tyvärr :(

7. Måste alltid sätta på mig min vänstar stövel innan jag tar på mig min högra (konstigt nog gäller denna "tvångstanke" bara mina stövlar)
;)



Regler:

♥Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♥Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♥Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♥Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Själv utmanar jag , Sanna, Veronica, Helena, Vivan och Jenny 
(Kom inte på flera bloggar tyvärr)


Kommentarer
Postat av: vivan

Hjälp, den har jag redan gjort läs om mig 2/11

Men tack för att du tänkte på mig iaf..kramiz:)

2008-11-07 @ 17:59:16     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0