-SvERigEs SäMStA bLoggaRe!!-

2008-11-27 @ 23:01:09
Sitter just nu å äter VÄRLDENS BÄSTA godis..
Pepparkaksdeg, har köpt en hel förpackning BARA för att jag ska kunna äta upp den *hahah*
Pepparkaksdeg is THE shit kan jag lova!!

Jo, just det ja.. Jag e världens sämsta bloggare, har liksom lagt det lite åt sidan.. Haft en riktig "bloggtorka", fast jag kanske egentligen haft saker att skriva, så har jag inte gjort det??!!
Tänker inte skriva att jag ska bättra mig, men jag kan säga att jag ska försöka iaf ;)

Vad har hänt då..  Hmm??

* Vi har flyttat upp vårt sovrum till Top floor (om ni kommer ihåg vad det var för rum), håller fortfarande på med småfixet, så jag sparar lite på bilderna, väntar på beställda hissgardiner, sängkappor och material till mitt sänghimmelsbygge!!
Har byggt en himmel förut, men det var ett par år sen, å det här rummet har ju snetak så bygget kommer se lite annorlunda ut, ska klura ut den bästa lösningen, innan jag sätter igång ;)

Alla textilier blir iaf i brons..
Hoppas att det i slutändan blir ett riktigt "Master Bedroom"!!

* Robin har krockat/vejat för en taxi jävel så hela vår bil e kvaddad!! Hände nu i ikväll, men han mår bra iaf :(

* Jag har jobbat en del, har haft 2 VIP-kvällar den här veckan :)

* Vi har fått en mysig julklapp.., HYRESHÖJNING med 1000 kr i månaden *suckar*

* Ja å lite till men jag sparar några smaskiga nyheter till en annan dag ;)

Nu ska jag hänga tvätten innan jag kilar upp och bädar ner mig!!

Puss å godnatt..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, men va kul att se att du é tillbaka igen på bloggen! Låter som att det kommer att bli jättefint i sovrummet! Kul att fixa och dona! Jag vill oxå göra om hemma, men jag tycker inte att tiden räcker till.......och det lär väl inte bli mer tid framåt våren:) Kram kram och ha en skön helg!

2008-11-28 @ 08:50:53
Postat av: Helena

Hallo!

Tänkte jag skulle börja lämna kommentar på alla bloggar som jag läser så alla/du vet vem som varit här...

Hur har det gått med bilen? Står den andres försäkringsbolag för självrisken?



Kram kram

2008-11-30 @ 11:53:58     URL: http://kinnunen.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu är jag här igen och ingen uppdatering...

2008-12-01 @ 21:14:25     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0