-Ja, VAd SäGeR MaN??-

2008-11-02 @ 19:51:01
Idag har vi vart ute på lite äventyr kan man säga!!
Börja dagen med att vakna vid 08.45 (bortskämda, ja vet).. Sen for vi på fika å SUPERGODA bullar hos Sanna, Saga o Bullen *tackar så jättemycket*.. De hade fått det riktigt fint i sitt hus ;)
Sen tog Robin 4-hjulingen (Sonnys) till Wik (stavning??) och jag å Julle åkte bilen dit, Robin skulle lämna den till nån "meckar kille"..

Ja, vidare bar det av till Barkarby å deras nyöppnade Media Markt där..
Meen SHIT POMMES, va med folk, det var TOTAL kaos på parkeringen, tog nog oss ungefär 20 minuter innan vi kunde parkera..
Väl där inne så fick vi vänta på hjälp i typ 1 timme *suckar*, tur att Vilmer var en ängel iaf.., han bara skratta åt alla tv apparater :)
Ja, vi kom därifrån med en 42´tummare iaf ;)
Så nu sitter Robin på vardagsrumsgolvet å sätter ihop väggstativet!!

Men iaf, det var ett ÄNNU värre kaos när vi skulle UT från parkeringen, efter att ha stått i bilkön ungefär 15 minuter utan att den rört sig, så frågade Robin om han fick köra "en rövare"??!!
Ja vi har ju en Cross Country, så varför inte använda sig av den menar jag, vi tog oss över en slänt, utan att det knappt kändes, å vips så var vi ute från parkeringen..
Han e en liten uppfinnare min man ;)

Avslutade med lite middag på Pizza hut, mmm jag älskar det stället!!
Men Vilmer gillade INTE deras pannkakor så värst inte *hahaha..
:)


Sist men inte minst hörni, jag hörde en skitbra låt på radion idag (enligt mitt tycke), så jag sökte på den nu när jag kom hem, eftersom jag inte visste vem det var eller kände igen rösten...

...håll i er!!!

DET VAR DARIN´S NYA LÅT
*hahahaha*
Men men, tycker fortfarande att den var/är skitbra iaf!!!

Nä ni, nu ska jag dansa eller nåt annat skoj för min karl, så han fortsätter att tycka att det e skoj att skruva där ute ;)

Kommentarer
Postat av: SagasMamma

hahah, taaack själva baby! och hoppas ni får upp tvn ikväll ;) kanske ses imorrn då :D puss & heej

2008-11-02 @ 20:27:52     URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0