-iNGeN sÖmN iNatt-

2008-11-09 @ 09:29:09
Nä, inatt blev det absolut ingen sömn alls..
Jag har liksom vart med (känslomässigt) å fött barn ;)
Allt gick jättebra för syster o Sonny, hon var öppen mycket redan när de kom in.. Tror hon började få värkar vid 7 tiden igår kväll, de åkte in vid 23 o sen var hon öppen 9 cm väldigt fort tydligen!!
Så kl 04.30 föddes HAN (ja vet, jag har haft FEL hela tiden om könet) *hahaha*
De åker hem redan idag kl 13, så sen ska jag hem till dom å pussa sönder knytet, de ringde nyss å sa att vi gärna fick komma hem dit ;)
De åker aldrig upp på BB, utan de är kvar i förlossingsrummet nu å åker hem direkt därifrån sa dem, eftersom allt kommit igång o funkar super!!

JAG ÄR SÅÅ LYCKLIG, kan inte sluta gråta bara ;)

GRATTIS SOFIE OCH SONNY!!
Å Välkommen till världen grabben!!

Kommentarer
Postat av: SagasMamma

ååååh GRATTIS till moster Susanne ;)och lilla Vilmer som fått en liten kusin :))) fii vad kul. lägg ut bilder påhan sen. pusspuss

2008-11-09 @ 18:08:40     URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis gumman till att du blivit moster!!!!!

Oh, va gosigt!!!



Kram kram Johanna

2008-11-09 @ 20:57:23
Postat av: Helena

Jag som trodde det skulle bli igår!! Vad kul att allt gick bra. Grattis, moster Sussa!!

Kramiz

2008-11-09 @ 22:09:22     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0