-bEBBe-GoS-

2008-11-10 @ 19:47:34
Kunde inte hålla mig ifrån Knivsta idag heller :( Var ju där ett par timmar igår oxå ;)
Vilmer fick vara hos sin faster o farbror under tiden vi var där igår eftersom att han e lite snorig, vill inte utsätta mini junior för det när han e så liten..
Å idag åkte jag ensam medans Robin var hemma o lekte med Julle :)
Var bara tvungen att få mig en daglig dos av goos med Vilmers kusin ;)
Han e såå fin, har ALDRIG sett ett barn som fötts på "vanligt" vis med en så fin huvudform faktskt.. Alla andra bebbar har haft nån slags (missförstå mig rätt) Conehead eller sneskalle.. men icke denna här lille plutten, han kom ut HELT perfekt på en gång.. Brun å fin e han oxå precis som sin kusin var!!

Dessutom e Sofie riktigt säker i sin mammaroll redan nu, hon hör liksom till o med skillnad på hans gråt, det har ju ändå bara gått 1 dygn :)

Mailade några bilder på lillen till min mail idag, men mailet var "trasigt" *suckar* så jag har inga att lägga upp här tyvärr.. :(
Hoppas det kan lösas under kvällen!!

Nu ska jag fota massa kläder som ska ut på Tradera :)

Ha en fin kväll där ute!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0