-VAr äR SolEN--

2008-05-23 @ 08:20:41
Fredag morgon o kaffet är urdrucket ;)

Vilmer vakna vid halv 7 o var sen vaken en timme innan han somna om lite igen!!
Men han vaknar nog snart o vill ha sin frukost gröt
;)
Har precis messat Sanna för att fråga om hon o Saga ville ha lite kaffe sällskap nu på förmiddagen
men jag inväntar fortfarande svar,
måste hur som helst dra av golven en sväng med dammsugarn först..
O blir det inge kaffe på bortaplan idag så kör vi en mys dag hemma istället, synd att jag inte kan ta  mig up till tv-n med junior bara, jag är tillräckligt LIVRÄDD när jag går upp själv, o gör det helst INTE när inte Robin är hemma
:(

Tänk om jag skulle ramla o inte kunna göra nåt, då skulle Malte få agera hjälte o springa efter hjälp
*hahaha*

Kommentarer
Postat av: Pillan

Värst vad du e morgon pigg:)

2008-05-23 @ 08:31:20
Postat av: Sussa svarar

Pillan:
Man e juliksom morsa då ;)
Då måste man pallra upp sin lilla rumpa ur sängen..
Tänkte höra av mig till dig undr dagen o höra om huset??!! Är det klart??
Aja, jag ringer o frågar, o sen tänkte vi ju höra vad du o Alex skulle göra i morgon kväll oxå..
Kram så länge (om du läser det här) ;)

2008-05-23 @ 08:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0