-UTmaNIng-

2008-05-29 @ 10:21:39

HAR BLIVIT UTMANAD AV Sandra (Grandinarn):


5 saker på min "Att göra lista" imorgon (
idag ändrar jag till):
1. Fika hos Helena o Thor
2. Dammsuga
3. STOORhandla
4. Tvätta håret
5. Pussas med mina pojkar

5 dåliga egenskaper:
1. Pedantiskt
2. Fruktansvärt ohändig (har verkligen tummen mitt i handen i praktiska sammanhang)
3. Skitkass på att fickparkera *haha*
4. Jä....t gnällig så fort det blit skitigt hemma!!
5. Att jag inte tagit mig i kragen o pluggat än..

5 platser där jag bott:
1. Knivsta
2. Uppsala
3. Oslo
4. Enköping
5. Örsundsbro

5 jobb som jag haft:
1. Top Flight catering Arlanda
2. Kallskänka Fellini Uppsala
3. Dagmamma Oslo
4. Dea (klädesbutik) Uppsala
5. Arbetshandledare inom LSS Enköping

Jag utmanar: Sanna o Vivan


Kommentarer
Postat av: vivan

Ok, jag antar utmaningen...måste städa först...vi hörs...

2008-05-29 @ 17:48:34     URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0