-UNdrAR??-

2008-05-11 @ 22:43:48
..det slog mig just att att jag dricker så Hiskerligt (stavning?) mycket vatten om dagarna, jämt!!
Undrar just hur många liter jag får i mig varje dag??
Haha ointressant, men det var bara nåt som slog mig precis..
Ska ta mig ett par glas till nu, innan den uppblåsbara madrassen väntar
(ja, ni läste rätt, vi har ingen trappa till övervåningen längre, å därmed ingen tillgång till säng heller..
Den tog Robin ner idag o har börjat slipa den i garaget :)..

Tror att den kommer bli riktigt FIN när den e klar!!

Mycket jobb bara, heltäckningsmatta o massa lim som ska bort innan den kan börja göras fin :)
Vi har kommit på hur vi ska göra med handtagen, ska inte ha kvar de i trä, ska bli helt annorlunda design..
Belysning blir det oxå hela vägen i trappan ;)
*Spännande*

Kommer att lägga in lite bilder på trapparbetet här i dagarna!!

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: vivan

Svar till Vivan: För att skydda sina bilder kan man skapa en vattenstämpel på bilderna (bildredigeringsprogram behövs).
Gör så här:
www.fixarna.com/tina/basic/vattenmarke.htm
Eller så kan man högerklicksskydda bilderna/bloggen:
www.designadinblogg.se/2008/april/hog...-din-blogg.html
miischas.blogg.se/1209496882_hge...kydda_blog.html

junitjej har tipsat om de här adresserna


kramiz vivan

2008-05-12 @ 09:15:15     URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Alex

Jag har högerklicks skyddat hela sidan nu så du vet....

2008-05-12 @ 16:23:35
Postat av: Anonym

Alex:
Tack snälla snälla DU!!! :)

2008-05-12 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0