-TRädGÅrdSMäsTAre-

2008-05-25 @ 23:19:32
Trodde faktiskt att vi skulle vara betydligt mer bakis än var vi faktiskt var idag!!
Men tur var väl det, för desto mera fick vi gjort..
:)
När klockan var 2 hade vi längtat så länge som det bara gick, efter "mini-love",
så då åkte vi o hämta honom ;)

Å vet ni vad han gjorde när han såg mig, ...
HAN BÖRJA DARRA MED SIN underbara UNDERLÄPP O BÖRJA SEN TOKGRINA!!!
Nä, men va skoj tänkte jag, ett dygn tog det för min son att "glömma bort" sin mor
*ledsen*
:(
 
Vet inte vad det var, men det gick iaf över, så fort jag tog han i famnen *pustade ut*

När vi kom hem därifrån hade både jag o älskling MASSA överskotts energi, så vi börja "påta" i trädgårn o har sen hållit på tills för bara en timme sen :)
Vilmer orkade vara med ute till strax före 7, sen gick vi in o natta honom, för att sen gå ut o fortsätta igen ;)

Nu e det fin fint där ute, ska dra iväg till stan i morn o köpa mera växter o flowers bara,
kanske lite flera ute krukor oxå??!!
image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0