-TOdaY Is tHE daY-

2008-05-24 @ 07:57:43
Ja, idag ska min gobit iväg till farmor o farfar o sova kvar där!!
Vet inte riktigt vilken tid, vi bestämde inget, men jag ska ringa o fråga
när de vill att vi ska komma
:)

För övrigt så har jag kommit på att min lilla son har ett väldans humör!!!...
Han sitter här bredvid mig nu o börjar bli riktigt förbannad på hans bitring som bara glider ur händerna hans..
Han gör tappra försök gång på gång, att hålla den samtidigt som han tuggar men det blir aldrig längre än ett par sekunder, innan den glider ur :)
Försöke visa honom de andra leksakerna, men då kikar han BARA efter var jag lagt bitringen,
för han ska bara lyckas liksom *söt*

Men han ville ju inte vända sig i magen, hur de än bar sig åt med alla vändförsök,
så han har väl vart en bestämd liten kille sen "spermietiden" antar jag *haha*
;)

Idag e det sol, så man hinner nog få sig en smula av den oxå innan kvällen kommer!!

image192

Kommentarer
Postat av: vivan

Ha en bra Mors dag.. kramiz

2008-05-25 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0