-SVedA I röVA-

2008-05-22 @ 20:58:13
Ja idag blev det ju först STORSTÄDNING hemma, första gången som jag sett att Vilmer blivit rädd för dammsugaren, han har bara nyfiket kikat på tidigare..??

Men han verkar vara i en period nu, när det är massa saker som är lite läskigt, ibland skrattar han samtidigt som lilla underläppen böjar darra, för han vet inte riktigt om han ska börja gråta istället...

SÖTNOOOSEN min
;)


Sen kika Kicki o hennes döttrar över på snabb kaffe o för att hämta lite pengar för alla saker jag var där o hämta igår..
Blev hur mycker som helst, allt från bilbarnstolar och resesäng, till leksaker o rutschkana (stavning?)..
Hela bilen var full, till nästan inga pengar alls!!!

Sen bar det av til U-a vid halv 1-tiden, vi mötte upp mamma vid stationen!!

SHOPPING
SHOPPING
SHOPPING
SHOPPING
SHOPPING
SHOPPING.......

Skulle kunns fortsätta, för det var längesen jag shoppa så mycket, hitta mycket till både mig o grodan
 ;)

Så najs o handla med min mamma, för man är inte så fattig som man borde vara, när man far hem..

*skäms lite*

Hon e lite för snäll o betala lite väl mycket tycker jag, men hon sa att hon ville,
så ok då!!!

Ok, nu till RUBRIKEN!!!

När vi hade parkerat bilen o packat ut allt, så va jag så kissnödig att det simma blå delfiner i ögona..
Men sätt dig bakom en bil då, sa min mor, nöden har ingen lag!!

Sagt o gjort, brallorna åkte ner jä...t fort, men ganska snart börjar det svida SATAN på skinkorna...??!!

Hade satt mig MITT I EN MASSA BRÄNN NÄSSLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gissa om det sved ett BRA tag om röven min sen *ajajaj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0