-SAknAR reDAn-

2008-05-23 @ 08:27:55
..Vilmer, han ska sova borta för 1-a gången på lördag, hos sin farmor o farfar ;)

Då ska jag o Robin hitta på något, har inte bestämt vad än, men det spelar ingen roll, mysigt med lite kvalitetstid oss emellan bara, o för att inte tala om den första sovmorgonen vi ska få tillsammans på 5 månader
*SKÖNT*
Men jag kommer iaf längta ihjäl mig, längtar ju redan :(

Ikväll blir jag "änka" igen, Robin ska visserligen inte jobba 
men de ska ha firmafest på Wallmans ikväll..
De får nog skoj, brukar vara bra där
:)
Men jag vet inte riktigt vad jag o Vilmer ska hitta på??!!
Ska skjutsa de till Stockholm, men sen vet jag inte..

Nån som vill ta en kaffe med en ensamstående morsa ikväll kanske???

*ler lite frågande*

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Rammla in på din blogg av en slump.. Vet inte om du minns mig men ser att du oxå har fått barn! STORT GRATTIS till din fina son! Jag har oxå en liten här hemma som är född 2 December! Kram / Johanna "Känner Fia & Sofie"

2008-05-23 @ 08:40:41     URL: http://www.minbebis.blogspot.com
Postat av: Sussa svarar

Halloj :)
Jag har gjort en kommentar inne på din blogg, men vet inte hur det gick eftersom att man skulle registrera sig först, men jag hoppas att det kommer fram ;)
STORT GRATTIS själv iaf.
Jätteskoj att du hitta hit :)
Kraam

2008-05-23 @ 09:02:55
Postat av: Helena

Tjoohoo! :) Tack detsamma, din blogg var ju grym också ju! ;) Det är en kompis som har firrat i ordning den till mig :) Jaa precis fotot är taget där..Har du varit i the studio också? Annars är det rätt bra där förutom att fotona är ganska dyra :) Haa en härlig dag i solen! Kraaam

2008-05-23 @ 11:28:35     URL: http://helenii.blogg.se
Postat av: Alex

Tyvärr kommer jag och Pillan o förstör eran kvalitetstid imorgon :o) hoppas det går bra ändå...

2008-05-23 @ 14:03:14
Postat av: Johanna

Vi va ut en gång tillsammans för länge länge sen på Seven men vi va många som gick ut då & det va nog närmare 3 år sen så det är inte så lätt att minnas! Vi bor i Uppsala i självasste Salabacke :) Ni då?? Han är föresten super söt eran lilla kille :)

2008-05-23 @ 15:03:50     URL: http://www.minbebis.blogspot.com
Postat av: Sussa svarar

Alex:
Det gör INGENTING alls, vi ville ju helst göra nåt med er ju, men vi var inte säkra på om du skulle jobba eller ej, men nu vet vi :)
Ses i morn då;)

2008-05-23 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0