-ROadTRip-

2008-05-12 @ 20:32:31
blidde det idag, den bar av till Strängnäs :)
Jag o Vilmer hängde på Helena, Ida o lilla Thor (Thor e bara 3 dagar äldre än Vilmer) dit..
Vi köpte med oss sallad, kakor o lite gott dricka o sen hitta vi en STOR skojig lekpark vi satte oss i, så kunde Ida leka lite, samtidigt som vi mumsa sallad!!

Som vanligt när Susanne ska handla mat lr liknande så kan hon inte bestämma sig..,
samma visa idag, sluta med att hon knalla ut från ica med 2 olika sallader *haha*
Blir såå less på mig själv, för inte orka jag äta up båda dem inte!!
Snacka om onöda pengar (man e ju liksom inte rik), när man lider av "velighet"

Lovar att jag ska försöka bota det!!!

Sen hängde vi på dem hem oxå, lr rättare sagt, Helena glömde bort att vi skulle hem så hon svängde upp första gatan (där de bor), å kom på efter svängen att det blev fel..
Då följde vi med de istället o fick lite middag där hemma..
Robin jobbar ju ändå kväll, så nu slapp jag käka själv *glader*

Måste dock laga middag ikväll ändå, har tinat det som skulle käkas idag
och R behöver ju ändå sin matlåda i morn, så det blir till å ställa sig vid spisen :(
Känner inte för det idag, men ska göra mig lite kaffe nu o RÖKA en cigg, så kanske krafterna fylls på, vem vet??!!

TJing TJing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0