-QUiz-

2008-05-16 @ 00:35:10

Var bara tvungen att göra denna innan jag går och lägger mej:)

Tio första:
Första bästa kompis: Sara B (har dålig kontakt nu tyvärr)
Första bil: Nissan micra -92 (den va vit o kallades "Lilla Skutt") *haha*
Första kärlek: Matti (tror jag gick i 1:an)
Första husdjur: Smulan (en kanin), eller var det de vandrande pinnarna som var första??, hmm minns inte riktigt :)
Första utlandssemestern: Bulgarien (om man inte räknar Danmark vill säga, jag var 16 men skulle nog fylla 17) 
Första jobb: Kiosken i Knivsta servicehus (var bara 14 år när jag börja jobba där)
Första köpta skiva: Carola (LP-skiva)
Första riktiga kyss: Fredrik (tror jag gick i 3:an då, shit va liten man var då)
Första piercing: Öronen, är det piercing? Sen näsan i 7:an (mamma blev arg då)
Första konsert: New Kids On The Block i Globen (minns inte årtalet tyvärr)
Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Vin (RÖTT såklart)
Senaste bilfärd: Idag, hem från Ica Maxi i U-a
Senaste filmen du såg: "27 Dresses" (å ni har väl läst att jag gillade den)
Senaste bubbelbadet: Alldeles för länge sen..
Senaste spelade cd: En bränd bland skiva i bilen (spelar bara genom datan hemma)
Senaste gången du grät: Var nog nån vecka sen.. (har blivit mindre av den varan, sen jag blidde mamma faktiskt)
Senaste måltiden: Hemlagad Pizza (med PÅ TOK FÖR STARK fefferoni på)
Senaste ciggen: 2 timmar sen
Senaste toabesöket: Kissa för 1 timme sen (ungefär 1 timme sen) :)
Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nä, det tror jag inte faktiskt..
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja, *haha*
Fått ditt hjärta krossat? Nja (man tyckte väl det just då)
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tyvärr ja
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Självklart ;)
Sju saker du har på dig:
Bh,
trosor
mysbrallor
t-shirt
strumpor
klocka
hårsnodd.. (hade PRECIS 7 saker på mig) *ler*
Sex personer du kan berätta allt för:
Sofie

Kattis

Mamma

Charlotte
Mormor
Robin
Fem saker du bara MÅSTE shoppa:
Nya snygga pumps
En "penn kjol" (vet inte om de kallas så)
Ny vit top
En cykel
Ett par Converse skor till min älskade son
Fyra första sakerna du skulle köpa om du vann 1 miljon:
Mc till Robin
Ny (sport) bil till mig (att shoppa i)
Inredning till Vilmers rum
STÄDERSKA (på heltid)
Tre snabba:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad
Två saker att göra innan du dör:
Skaffa flera barn (hoppas på det iaf, finns ju aldrig några garantier)
Vara en bra mamma (tänker göra mitt bästa)
En sak du ångrar:
Många saker (men jag har lärt mig att man INTE ska ångra, bara lära sig nåt av det)



*Puhh, den tog ett tag att göra, nu e klockan MASSOR för sent.., ikväll igen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0