-PRatGLad V Och SOl uTE-

2008-05-19 @ 08:54:28
Sitter här hos Miss Kattis med en väldigt pratsam liten kille.., han håller konferens med leksakerna:)
Jag o Vilmer har sovit här inatt o vart barnvakt till Kattis dotter Laura, eller ja barnvakt o barnvakt, hon är 10 år..,
så hon leker ju mest med Lille V, vilket han uppskattar :)
Kattis är i Stockholm och pluggar sista "blocket" i sin Personliga Tränar utbildning,
betyder ju att jag alldeles snart har
EN ALLDELES EGEN TRÄNARE!!!


*Lyx*

I morse när jag o Laura gick upp (ja, Vilmer sov han), så hade hon sån huvudvärk att jag ringde skolan o sjukanmälde henne.. Så hon får spendera dagen med oss idag, vi åker väl hemåt mitt på dagen!!

Än sålänge så skiner faktiskt solen ute, kan ju hoppas att det håller i sig så man kan få sig lite färg om kinderna ;)

Nä, nu ska jag äta frukost med Skruttan :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag gick exakt 14 dagar över tiden, dagen innan vi skulle till förlossningen för bedömning så sattes det igång av sig själv, då var lillprinsen redo =)

2008-05-19 @ 09:33:24     URL: http://mathildav.blogg.se
Postat av: Martina

Å vad snygg din blogg är, avundsjuk!!!!!

2008-05-19 @ 21:38:53     URL: http://martans.blogg.se
Postat av: vivan

Hoppas att vädret håller i sig...men de talar om regn...mendet skall bli lite varmare...ha en bra tisdag...kramiz

2008-05-19 @ 21:41:25     URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0