-LOveLY daY-

2008-05-29 @ 19:25:29
Idag har solen skinit HELA dagen lång, eller ja, den skiner ju faktiskt fortfarande ;)

Knalla över till Helena mitt på dagen o fika lite där, fick lite lunch oxå..
Sen hemma så har det inte hänt så myckt mer än att jag suttit o lapat sol o Vilmer har luftat
lille stjärten :)
Jo, förresten, höll på o glömma, TRAPPAN kom ju upp idag ju.., den blev SKitfin..
Det är dock lite småfix kvar på den, som ska fixas när den sitter på plats, ska bli spännande o se när
man tänder spottarna i trappen :)

Sen måste repet inhandlas oxå till handtagen, får ta det i helgen :)

Kommer ni ihåg att jag skrev om alla "tujor" jag slet upp här utanför o skulle lägga sten där istället??!!
Så här blidde resultatet iaf!!
image213                                        
image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0