-LIte TUr kANskE-

2008-05-26 @ 21:44:30

Var nyss in på Facebook o såg att en kompis hade skrivit nytt status..
det stod att hon vunnit nya Nokia 95 för BARA 149kr på "Bidster"!!!

Kila genast in på sidan o där stod det o alla senast vunna objekt..,
Hitta denna... image207 Tror att det var en Nikon D40?! Å vet ni vad den hade gått för????????????

68 kr...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt sjukt, å jag som såå gärna vill ha en ny kamera, 68 kr hade passat min plånbok ALLDELES utmärkt gott folk
;)

Men jag vet oxå hur svårt det är att vinna på den sidan, man ska ju vara ensam om det lägsta priset, Robin har testat ett par gånger, men man ska nog ha en jädrans flax...
Å det har man ju inte när det kommer till spel o tävlingar tyvärr.....

Nu ska jag smaska vidare på maten.. :)


Kommentarer
Postat av: vivan

Ja det är inte lett å vinne!!inte jag ialafall..go kväll...kramiz

2008-05-27 @ 20:20:22     URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0