-LIte TRisT-

2008-05-26 @ 08:40:04

Goood morgon!!!!!!!!!!

Idag var det tänkt att jag o Lill plutten skulle åka till Stockholm o fotas, men de vi skulle åka med hade gått o blivit sjuka, så tyvärr blir det inget idag :(
Får se om vi bestämmer en annan dag istället!!

Jag har förresten nyss beställt ett nytt VISA kort med lillen på ;)
Inte var det nå dyrt heller, kostade 100 kr, trodde det skulle vara dyrare än så faktiskt!!

Blidde supersött, får se när det kommer :)

Eftersom att det inte blir nån fotografering idag, så är det bara stan o inhandling av växter som gäller idag då!!
Ska ta o göra mig iordning nu, så man kommer iväg o hinner pyssla lite i trädgårn sen :)

"Over and out så länge*


Kommentarer
Postat av: vivan

Det var gulligt av honom...du har fostrat honom bra!!!ha nu en skön dag i trädgården...själv jobbar jag kväll...kramiz

2008-05-26 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0