-JÄvlA GloCAlnET-

2008-05-20 @ 06:56:07
Glömde uppdatera bloggen igår, eller rättare sagt.., jag var FÖR TRÖTT igår för att göra det :)

Men iaf, jag hade en superpissig dag igår, hur trött som helst
(jag sov bara 3 timmar i Knivsta natten innan, vilket iofs var HELT själv valt, men ändå),
hur irriterad som helst, ja ALLT var FEL igår!!
Å mitt i min lilla gråt attack o största irritation, så ringer telefonen...

-Ja hej, det här var Pär (lr vad han nu hette), från Glocalnet

- JA HEJ DU!!!! *lät skiitarg*

- Är Robin hemma?

- NäÄ, han e på jobbet serdö!!!

- Ok, förmodar att du är hans sambo?

- JAA, MEN INNAN DU PRATAR VIDARE, SKA DU HA EN SAK KLART FÖR DIG, VARKEN JAG ELLER MIN SAMBO VILL HA NÅGOT SOM HELST MED ER ATT GÖRA, BARA SÅ ATT DU VET!!!!!!!!!!!!

- Jaha, varför det, om jag får fråga?

- För att ni är ena RIKTIGA IDIOTER, som inte kan annat än att göra massa fel, har bara haft problem med er, vi sa upp ALLT hos er för ett halvår sen, men får fortfarande brev, räkningar mm, från er?!
Å inte nog med det, ni "RÅKADE" säga upp vår telefon lite för tidigt o sen "klarade ni inte av" av fixa till det heller, så vi var utan telefon i ett par veckor... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Ok, men då ska jag inte störa dig mera

- Va bra, sa jag o kasta på luren!!!


Så här i efterhand kan jag tycka lite synd om stackarn som ringde, han var ju bara en försäljare ÅT dem, men han fick all min dåliga dag kastat över sig.. *HAHAHA*

Men det var bra oxå, nu kanske de inte ringer hit mera, för jag står fast vid min åsikt gällande dem, DE ÄR RIKTIGA KNÄPPSKALLAR!!!
Antar att han redan gjort en liten kommentar vid sidan av vårat nummer,
"RING EJ DETTA NUMMER, HÄR SVARAR EN SUR KÄRRING MED SVÅRA PMS BESVÄR"

;)

Det bjussar jag på!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, du é för skön du!!
Tur att man inte é fösäljare och ringer till dig.....
Kul att läsa din blogg förresten!
Kram kram

2008-05-20 @ 17:35:37
Postat av: Sussa svarar

Johanna:
Heej tjejen :)
Skoj att du kikade in!! Kraam kraaam

2008-05-20 @ 20:24:46
Postat av: vivan

Va skönt att få häva ur sig på en okänd person...och det var säkert inte första gången!
hoppas att du mår bättre till humöret nu...kramiz

2008-05-21 @ 20:53:31     URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0