-GRäsÄNklINg-

2008-05-16 @ 22:25:31
Fredagkväll o Robin jobbar :(
Sitter här o funderar på om jag är sugen på ett glas vin lr inte??

Men i morgon e det ju Knivsta marknad o grillning hemma hos mor,
så jag kanske väntar med vinet tills dess istället..

Åh, vad jag skulle vilja ha ett fotoredigeringsprogram NU!!!
Ska få låna ett o installera, tar mig bara inte för o åker o hämtar det, är så j...a lat!!

Tänk, då hade jag ju haft någe skoj att pyssla med nu när man e ensammen..
Har packat lite inför morgondagen, är väl bara ett par saker som inte kan packas ner förräns i morn, typ min exklusiva säng , ni vet, den uppblåsbara *asg*
Måste ju sova som en prinsessa i den i natt först ;)

Hade lite fika besök under dagen idag, först var Robins föräldrar här, de kom hem från Grekland igår, så de knalla in här som "peppercakes".. Å jag som trodde att jag var lite brun
:(
Sen kom Malin o Fredrik hit en sväng oxå, de hade vart förbi ett hus de är intresserade av, o kikat på det.. , så då passade de på att slinka in här o sällskapa mig lite
:)

Men nu e man solokvistare igen då,
..surplar kaffe som en idiot o läser bloggar *haha*, vilket fredagsnöje va??!!

Kanske dyker upp ett ungefär lika intressant inlägg som detta, lite senare

*sorry för trist läsning*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0