-FAmiLY in TRucK-

2008-05-02 @ 11:28:28
Igår fick ju Robin åka o jobba eftersom att han valde att vara ledig hela Valborg, han ville så gärna att vi skulle åka med honom o v hade ju inget bättre för oss än att ligga hemma o ha ont i skallen (jag va lite bakis o skakis) *skratt*, så vi hängde på!!
Det var en upplevelse ;) När vi kom till Västerås såg vi en masa rök som vällde upp i luften.., när vi kom närmare möttes vi av en BRINNANDE HUSVAGN, den var totlat övertänd så lågorna hade tagit sig ut genom vagnen tom.. Ägarna till vagnen försökte febrilt "hänga loss" vagnen från bilen så inte bilen (med bensin), skulle antända oxå, o de hann innan lågorna nådde bilen!! Vi stannade givetvis eftersom att Robin har en brandsläckare i lastbilen, men för det 1:a så var den för övertänd o för det 2:a så finns det ju en del gasol i husvagnar som alla vet kan explodera, så R övervägde faktiskt att inte gå fram..
Men nyfiken som jag e, hängde jag över rutan o fick ett par bilder!!
..

Sen fortsatte lastbilstrippen o vi var inte hemma förrän vid halv tio tror jag, men lill skrutten skötte sig EXEMPLARISKT hela dagen :) *stolt*
Jag hitta förresten min bil som jag skulle vilja ha.., jag fick tom köra o parkera den ;)


 Baby i full "action"
 Vilmer in TRUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0