-BVc o MAssA Sol-

2008-05-05 @ 22:56:42
Idag va vi till BVC o vår kille fortsatte följa sina kurvor perfekt *glad*!!
Han var nu (4,5 månad gammal), 67 cm LÅNG o 8490 g TUNG ;)
sen gjorde de lite utvecklingskoll för att se om han "kunde det de förväntas kunna" vid denna åldern,
and YES, he did :)

Sen drog XC70:n vidare mot 1-köping för o tigga till oss lite mys o kaffe,
hos min älskling (Världens BÄSTASTE Kattis), vi storma in o väckte henne, stackarn hade ju jobbat natt :(
Jag "kasta" ner Lillgrisen med henne i sängen o GISSA om hon vakna fort då..,

hon HOPPA ur sängen o blidde pigg på 2 röda *haha*

Sen fika vi, o fika lite, o fika lite till i SOLEN *njuter*, o Vilmer låg i bara tröja o blöja under ett parasoll o lekte o skratta, han e så underbar!!!

Hem o fika lite till här hemma, för då kom faster Pillan hit o hälsa på :)

Nu ska jag se till att få mig lite skönhetssömn inför morgondagens Babycafé..


*Nuss o Klem*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0