-27 klÄNniNGar-

2008-05-02 @ 22:22:13
.. blev det iaf INTE idag..
Var till Gränby centrum med mamma, mormor o syster (o Sonny) idag, å vad gör man..,
jo hittar MASSA saker man vill köpa, massa fina kläder till mig själv för en gångs skull (alltid bara till junior annars), men varför varför just idag för??
Jag som klantat mig med fk denna månad o inte fått några pengar (nästan inga), ja då ska man hitta saker man vill ha :(

Lovar att nästa gång jag åker in till stan o HAR  pengar,
 ja då kommer jag inte hitta ett smack istället!!!
*min vanliga tur*
Jaja, min snälla mamma sa iaf åt mig att ta vad jag ville ha till lilleman så betala hon *min bästa mamma*,
så han fick i "vanlig ordning" påfyllning i sin garderob iaf ;) 

Nu väntar en repris av "27 dresses" där uppe, måste sätta på den filmen igen, värsta tjejfilmen, som kan ses FLERA gånger *myser*

Natti, ses i morron......

Kommentarer
Postat av: Moster Sofie

Du fick ju en skiva iaf;) hihi...

2008-05-03 @ 10:51:13
Postat av: Sussa svarar

Hahaha, ja det e f..n inte illa med en barnsång skiva ;)Tack tack!!

2008-05-04 @ 09:20:00
Postat av: vivan

Ha en bra vecka med sol och värme...kramiz

2008-05-05 @ 18:52:33     URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0