-wE aRe LeAviNg-

2008-06-09 @ 21:49:26
...Ja inte för gott dock, men vi ska dra iväg till mamsen i Knivsta i ett par dygn :)
Robin jobbar kväll den här veckan
o ville dessutom få sista elen helt klar till trappan, så då tänkte jag att vi lika gärna kunde åka o kvalitets-tida lite med mamma/mormor ;)

Får se om det blir ett eller två dygn vi stannar, e lite rädd att jag kommer längta hem oxå
:(

*Borta bra Men hemma Bäst*

Jag har varit såå sjukt pratsugen ikväll, ja å det e ju bra menar jag när man bara har en 4-bent att snacka med..
Liite trist med envägskommunikation!!!
Har ringt till typ ALLA jag känner nu, men den ena sover, den andra städa...bla bla bla...
Kan väl sitta här själv o prata med kaffekoppen då :(

Tror jag ska slå på dumburken för en gångs skull istället, där får man ju höra ljud iaf *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0