-VäRldEnS bÄsTa eRiK-

2008-06-29 @ 19:13:23
Efter gårdagen önskemål, kommer här ett inlägg ägnat "VÄRLDENS BÄSTA ERIK"
;)
Haha, ni som var med igår fattar!!

Japp, jag LOVAR att aldrig mera utsätta min kropp för såna där drycker som jag drack går...
Såna där drycker som gör att man går snett, mår illa, å gör så att huvudet håller på att sprängas!!!!
Neeeeever again!!!! Inte i såna mängder iaf
:(

Men shit pommes frites vad skoj vi hade.. BBQ med lekar o därefter hamnfesten.., kom väl i säng hemma hos Kattis vid en 04-tiden!!!

Nu somnade Vilmer nyss, så nu ska jag o baby smaska jordgubbar med glass o grädde o kika fotboll
;)

Lägger in lite bilder från gårdagen senare ikväll!!!
*Puss så länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0