-UtMaNaD Av SaNNa-

2008-06-22 @ 21:38:30

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Absolut inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Räcker med 176 cm!!!
Skulle du vilja väga mer?
Nja, kanske 2 kg till.. 
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg vet jag inte, men väldigt ledsen (beror ju lite på orsaken till det oxå)
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha..Nej
Skulle du vilja dricka dig full nu? 
Näe

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Jops :)
Kan du slicka dig på näsan?
Nope
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja, men vad är det bra för..
Kan dina föräldrar lita på dig?
Absolut
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? 
Ja,  när jag sover :)
Kan du vara på fest utan att dricka?
Jaja!!

Kan dina vänner lita på dig?
Ja ,Självklart
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Har haft det några gånger, men nu e jag dock för gammal för det, tycker inte det passar sig!!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Om jag vill.. :)

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jaa, det har jag tyvärr, men det var läääängesen, skoltiden tror jag
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? 
Jaaa

Har du ett syskon?
Nej, men 4
Har du någonsin haft sex med någon?
Hmm, tror det ;)

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Har dem säkert:)
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Skulle man kunna säga :)
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nix.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Yes
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Jadå
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja, det har jag
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nä, faktiskt inte *stolt över det*
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
..Näe
Har du haft sex med mer än tre personer?
JA, MEN INTE SAMTIDIGT :p
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Robin, Kattis o Mamma
Vem älskar du?

Min familj såklart ;)
Vem hade du senast sex med?
Minnet e bra men kort, men jag tror han hette Robin o var 4 år yngre än jag ;)
Vem är den bästa artisten?
OLIKA
Vem pratade du senast i telefon med?
Zara
Vem har du en liten crush i?
"Habib"

Vem är snyggast i världen? 
Finns ju så många vackra människor i världen, men jag tycker ju såklart Vilmer *haha*
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
MIN MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vem är snällast i världen?
Ingen e snäll jämt, men Robin is pretty fucking close ;)

Vem är din bästa kompis?
Määä, har ju redan svarat på den ju!!!
Vem vill du prata med?
Försöker ringa min syster men hon svarar inte :(

Vem sov du med senast?
Robin (å så kom Vilmer ner o mös med oss i morse)
Vem såg du full senast?
Tror nog det var min kära man o min svärfar *skrattar*
Vem vet allt om dig?
Tror nog att Kattis e den som vet allra mest om mig o mina "mörka hemlisar"

Vem kysste du senast?
Robin
Vem kramade du senast?
Vilmer
Vem kan berätta allt för dig?
Den som vill.
Vem kan du berätta allt för?
...........................................

Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord, som jag sällan använder!
Vad blir ditt namn baklänges?
Ennasus

Har du gjort en snöängel i år?
Minns faktiskt inye, men jag tror inte det :)

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
3 nätter (när Vilmer föddes)
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, 
Tycker du att sengångare är söta?
Det vette 17 ;)
Har du någon gång testat karate?
Nope nope, för feg!!
Första sporten du gick på?
Målvakt i fotboll (TROTS SJUK BOLLRÄDSLA.., hahaha)
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes.
Vad längtar du mest till just nu?
Att frågorna ska vara slut snart...
Hur gammal har du tänkt bli?
Tillräckligt
Har du haft vattkoppor?
Absolut
Vad drömde du inatt?
Kommer inte ihåg tyvärr
Vilken tv-serie är bäst?
Prison Break
Vad åt du senast?
Ostbågar ;)
Höga eller låga strumpor?
Olika

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att något hemskt ska hända nära o kära
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det händer, men jag tycker inte om mjölk så det blir inte så ofta :)
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt o grått

Bikini eller baddräkt?
Bikini

Snyggaste läraren?
Läraren?

Är du mörkrädd?
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Oftast, dock går jag utan rätt ofta hemma :)
riktig gran eller plastgran?
Riktig!! 

Tänt eller släckt när du ska sova?
Kolsvart
Godaste drickan till frukosten?
KAFFE
Vill du bli president?
Vilken fråga, skulle inte tro det
Duscha eller bada?
Älskar att bada!!
Har du gråtit i skolan nån gång? 
Ja, när jag gick i skolan hände det väl säkert flera gånger
Hur tar du dig till jobbet?
Mammaledig (annars buss)
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej, not my kind of music ;)
Sjunger du på toa?
Sjunger faktiskt bara för Vilmer, and he löööves it, haha jag som sjunger som en kråka!!

Vilken färg har din jacka?
Har ganska många jag använder

Använder du långkallingar?
Då ska det vara jä..ligt kallt ute ;)
Är du höjdrädd?
SJUKT

Vilket land vill du åka till?
USA
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Har skrattat mycket idag så jag minns inte
Vad ska du göra NU?
Svara på resten av frågorna

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jo

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det har jag
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
AD droppar
Vad åt du senast? 
Men allvarligt, har ju svarat på den frågan oxå redan!!!
Har du fått någon komplimang idag? 
Nä, men på midsommar ;)
Har du varit med i en rättegång?

Bara suttit o lyssnat
Är du polare med grannarna?
Ja, men lagom :)

Vilka språk talar din mamma? 
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige o Norge
Senaste piercingen?
Minns inte vad den heter men en sådan "Madonna" fläck ovanför läppen, för mååånga år sen!!!!
Suger det här?
NO SHIT???!!!

Har du varit på stranden?
NÄE. aldrig, haha!!!
Har du haft en stalker?
Det tror jag inte
Har du varit på ett party?
Har väl hänt :)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Känner ingen vidare lockelse för det faktiskt!!
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Gulligt då ;)
Har du varit utomlands?
Jaa
Har du sett din bästa vän naken?
JAPP!!
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Inget har varit storslaget ännu!!

Var är dina syskon just nu?
Vet bara att en av dem skulle hoppa i säng nu, för hon messa nyss ;)
Vad var den senaste drömmen du minns?
Har inget minne
Vilken tid gick du upp i morse?
kl 7, vi skulle ju åka till båten vid 8 :)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

-Ring 333, du har 5 nya meddelanden-
När va du riktigt sjuk senast?
Var magsjuk för ett par månader sen, tycker verkligen det e vidrigt att vara magsjuk :(
Vem är den senaste kändisen du tog på?
...

Vad finns i din bakficka?
Nothing, har mjukisar utan fickor på mig sörni ;)
Har du färglinser?
Noe, har aldrig haft det
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov

Vad är det första du gör på morgonen?
Pussar på mina pojkar
Vad ska du göra efter det här?
röka ett HELT JÄVLA ciggpaket o dricka en hel kaffe panna *ASG*


Tack Sanna, för utmaningen, ska ge igen nån gång ;)
Jag ska vara snäll o inte utmana nån annan, för denna lista tog låååång tid att gå igenom!!!!!!
*svettisch*


Kommentarer
Postat av: vivan

Oj vad du har fått jobba....orkar inte läsa allt....ha det bra...kramiz

2008-06-22 @ 22:35:28     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0