-tAskiGA LunGOr-

2008-06-04 @ 20:46:46
Varför blåsa när man kan pumpa???!!!

Satt nyss utanför huset med lilla kaffekoppen o tänkte blåsa upp lillemans pool inför i morgon..
Jag BLÅSTE o BLÅSTE, hände inte ett smack, förutom att hela mitt nylle bara blev rödare o rödare
:)
Men jag fortsatte ihärdigt, vägrade gå in o be om hjälp,
va fan., en sketen liten barnpool ska jag väl klara av att blåsa upp tänkte jag!!!

Robin ser mina kraft försök inifrån köket o knackar å rutan..
-Varför använder du inte pumpen istället?? Häver han då ur sig!!!

-Kanske tyckte det var ROLIGT att bli tomato i fejjan..., (läs, jag hade GLÖMT att vi hade en pump)!!!

Men nu e  den uppblåst o redo för vatten i morron iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Japp, nu är det bloggtajm igen =) Jag trodde inte heller dom skulle komma redan, men men. Bättre att dom kommer tidigare än senare haha! Hoppas du haft en bra vecka =)

Kram!

2008-06-05 @ 10:25:03     URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0