-SlitEN-

2008-06-27 @ 17:36:20

Hade liksom glömt bort hur "jobbigt" det är att springa i affärer, känner mig hur slut som helst!!!!
Det är fan värre att shoppa EN DAG än att jobba en hel vecka...
*
pustar ut*
Men det gick bra iaf, jag hittade det jag skulle o lite till ;)

*Ett par stuprörs jeans
*En schysst "Musse" top
*En BH
*Halsband
*Armband
*Örhängen
*Ett skärp

*Jeans hängselshorts till Vilmer
*T-shirt till Vilmer
*Tröja till Vilmer
*Solglajjer till Vilmer

Å massa mat handla jag oxå (mindre skoj)

Det bästa av allt var köpet av jeansen...... För att...
..För det första, hör å häpna, jag köpte ett par jeans på Vero Moda (lyckades alltså att inte bränna 2500 på ett par braxer, utan endast 600)
 *stolt*
Dessutom så kom jag i ett par 27/34!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade liksom 28 INNAN jag blev gravid, men nu har jag "loosat" så pass att jag tom minskat i byx size
;)

Jaja, nog med själv berömelse, jäv...t nöjd e jag iaf med dagens inköp, nu hoppas jag bara på en superkväll i morn!!

Den här dagen var MER än behövlig, hur najs som helst att springa omkring med Pillan o bara tänka på sig själv...
 Men nu e Olsson rätt sleten, blir en tidig kväll för henne
;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0