-sHoPPoHoliC-

2008-06-27 @ 07:58:47
Idag har jag bestämt mig för att ha en helt egen dag :)
Blir lätt så att var man än ska, så tar man med sig lilleman.. Inte för att det är ett problem eller jobbigt (för han är väldigt lätt att ha med sig överallt, kanske för att han e van stackarn),
men idag känns det faktikst som om jag behöver egentid..

Visst har man rätt att känna så??!! Bara få strosa runt i ALLA butiker man vill utan att behöva sätta sig o ge mat, utan att behöva se till att han får sig lite sömn.. Nä, bara att få tänka på sig själv, vara ett EGO på ren svenska
*skrattar*
Jag har gjort en låååång inköps lista på vad jag vill ha o behöver
:)

Har "kirrat" babysitter på lördag oxå, syster Sofie ska ha jalle junior hos sig över natten,
jag o Robin ska på grillfest hos "Bästa Kattis" o sen är det Hamnfesten som gäller efter det!!!
Därför skulle jag behöva hitta någe tjusigt idag, hade tänkt ha min pennkjol, men det är kanske korkat o chansa på sol.. Så jag ska försöka hitta ett "varmare" alternativ oxå
;)

*wish ME luck*

Kommentarer
Postat av: Sagasmamma

Man FÅR känna så hjärtat, man måste få andas lite & bara tänka på sig själv. Känn dig inte dum, för jag vet iallafall att Vilmer är & kommer alltid vara nr 1 i ditt liv. Unna dig själv dom här ensamma timmarna. du får gärna följa med mig & min kompis på bio idag, om du vill ? puss puss

2008-06-27 @ 09:17:34     URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

ABROLUT har man rätt till egentid!! Och man ska INTE ha dåligt samvete, men ibland har man det ändå tyvärr.

2008-06-27 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0