-rÄtt nÖjd-

2008-06-01 @ 22:16:38
Känner mig rätt nöjd med dagen, idag!!!
Börja med att "leka pensionär" o stod utanför Maxi redan kl 08.15 i morse *skrattar*..
Sen solades det o åts mjukglass med syrrorna o deras gubbar, de tog båten hit idag,
så vi åkte ner till vattnet o mötte upp dem där
:)

Har hunnit tvättat lite, lagat lite mat o bakat lite bröd.., så ja, jag känner mig rätt nöjd över dagen!!!

Lite sömn på det här, så kan vi åka o leka med Sanna o Saga i morn oxå ;)
Vilmer skulle få bada med flickvännen i hennes pool i morn..
..man får väl va med antar jag o se till att han håller fingrarna i styr!!
*haha*

Tack för idag, ses i morron :)

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Finns svarta på Lindex för små knoddisar. =)

2008-06-02 @ 07:40:08     URL: http://ceekaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0