-mY SwEEt SiStER-

2008-06-11 @ 20:57:55
Hon e såå duktig, hon står här o meckar ihop en jordgubbs-cake ;)
Trist att man inte får smaska i sig när hon e klar bara, hon ska ha med sig o bjussa på jobbet i morgon
*surar massor*

Hon var på ultraljud igår, fick se lilltösens fötter på bild, det var det enda som ville synas ordentligt, hon gömde sig bra :)
Ska bli skoj att få gosa lite färsk bebbe i november (den 4:e nov blev bf), ...
Hon har världens finaste mage, liten liten söt kula.. Hon säger att hon vill se ut som jag gjorde, hon e lite skraj att gå upp för mycket, jag gick ju upp 12 kg o det tycker my seet sister e alldeles lagom *skrattar*...
 Men hon motionerar ju varje dag, så jag tror det kommer bli bra ja!!!
 
Nä, nu ska jag sno några "gubbar", när hon inte ser
;)

Kommentarer
Postat av: vivan

Vad kul att få bli moster...grattis!!!kramiz

2008-06-11 @ 21:04:18     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0