-LipSiLLeN-

2008-06-12 @ 23:26:11
Skulle man kunna kalla den här fröken...
Ja menar, hur kan man börja böla till "Lyxfällan" liksom *hahaha*!!! Men det var ju som så att de diskuterade adoption o barn, å då blidde det alldeles för sentimentalt för mej :( Märkte hur jag börja svälja o hur ögonen fylldes av vätska.., jaja, sånt som kommer med "morsa-rollen" I guess ;)

Förresten., "Comment of the year" lyder som följer...

-"Hur kan man sitta vid datorn när man e sjuk"???

*asg*

Svar: Hmm, vet inte *kliar mig i skallen*, TROR att det kan bero på att jag är en mamma söddö,
kan liksom inte bara lägga sig på soffan o slå på en rulle
(som man iofs skulle kunnat betala dyrt för att fått göra.., men men)
Gilla läget kallas det, å har man då en son som dessutom e sjuk o BARA vill vara i famnen så orkar man inte gå omkring hela dagen!!!
Jaja, verkligheten kryper kanske på andra oxå nån gång, eller inte...
Vissa lever i sina "bubblor" hela livet oxå!!!

Thats all for me ikväll folkens, nu ska jag packa in muffinsarna i frysen som jag bakade ikväll
;)

Good night SweetHearts :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0