-kAvLAR uPP äRmArNA-

2008-06-17 @ 09:20:00

Känner mig lite "duktig" nu, klockan e bara strax över 9 å jag har redan hunnit dammsuga, putsa lite fönster, skura toaletten, stoppat in lite tvätt...
;)
Helt ok att berömma sig själv va??!!

Nu ska jag dricka lite mera kaffe innan Vilmer vaknar o vill leka!!
Hoppas på lite fika besök idag, solen skiner ju, så det skulle va najs med en lång "prommis"...
Får se vad som händer!!

Skulle behöva ner på "Vardagsrum" o kika dop present iaf.

Hej så länge
:)


Kommentarer
Postat av: veronica

Hej Värst vad du varit duktig. själv har jag bara sorterat tvätt får se vad jag orkar göra mer idag

2008-06-17 @ 12:07:18     URL: http://veronicamed2barn
Postat av: mormor eva

Så där duktig var jag också när jag hade barn..... kram ma

2008-06-17 @ 20:49:10
Postat av: Sussa svarar

mormor eva:

Men mamma, mamma.. Du har väl fortfarande barn väl??!! Hahaha :)

2008-06-17 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0