-Ett gOtt sKRatt-

2008-06-16 @ 20:33:53
Har precis städat o gått igenom det som ska bli vårt gästrum...
Det låg pärmar, papper, skräp... ja, "you name it" över hela golvet där inne!!!
Satte igång o börja läsa gamla brev o kort jag fått genom åren, å ni må tro att det gav en del skratt ;)

Hittade bla. ett brev jag fick av Sofie (min 3 år yngre syster), när jag bodde i Norge -98...
Haha, jag skratta när jag läste, men hon var ju bara 16 år när hon skrev det!!

Tänkte dela med mig av det sista hon skrev i brevet...
Observera att min mamma var på väg att komma o hälsa på mig i Norge, när hon skrev brevet
;)

"Ps. Om du har lite dricka (alkohol) över och vill ge bort det kan du alltid hälla det i en flaska och ge till mamma (utan att hon får se vad det är) så att hon ger det till mig. Okej? Säg inget till mamma vad jag skrivit. Ds."

Tänk hur man var när man var ung o dum va??!!!
 *tänker tillbax o skrattar*

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Skulle du hällt spriten i en parfymflaska kanske hmmm..?? kram ma

2008-06-17 @ 20:50:40
Postat av: Sussa svarar

mormor eva:

Ja, eller nåt ;)

2008-06-17 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0