-DeStRoyER-

2008-06-28 @ 08:40:19
Ohh Yes, en sådan har vi hemma sörni!!!
;)
Han är ungefär 75 lång o väger väl en sisådär 9,5....
Allt han tar i, ja då menar jag ALLT, måste bara kastas eller tryckas sönder *haha*
Han e rätt stark i sina nypor oxå, så att försöka ge sig på att ge honom ett smörgåsrån, NÄÄÄÄÄÄÄ, tror icke det, har testat ett par gånger men det blir sura miner, eftersom att ingenting kommer in i den öppningen som han vill!!!
Det hamnar lite överallt o ingenstans i form av smulor :)

Nyss satt vi o sjöng här i köket, efter en stund släpper han blicken från mig,
*börjar ana oråd*
o "GRABBAR" tag i blomman bredvid... Meen jag hinner ta tag i hans hand innan  krukan far i golvet.. Dock fick han sig en nypa gröna blad i handen!!!

Ja, nu sover han iaf, å jag har packat hans lilla resväska, ska bara packa ner hans täcke, kudde o favorite nalle när han vaknat, sen e allt klart för Vilmers övernattning hos moster!!!

Själv ska jag ta mig ett skutt in i duschen ;)

Hör av mig i morgon igen, då jag säkert oxå LOVAR att aldrig dricka alkohol igen (känner mig själv).., kommer säkert må som ett arsle på en elefant då!!!!
Men det ska jag skita i, ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Puss på knäskålarna gott folk*

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Så det va du? :)

Jag va så himla osäker...va lite stressad me... Killen skulle iväg o spela fotboll o påminde mig om att vi minsann hade bråttom bråttom. :)



Nästa gång är det bara till att peta på Sebban. haha Det är helt ok. :)

2008-06-28 @ 17:05:31     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: vivan

De är för söta..de däringa busfröna...hur långa kan deras armar bli? kramiz

2008-06-29 @ 14:20:39     URL: http://vwellermo.blogg.sec
Postat av: veronica

hej!

hur hade du det i lördags då?

2008-06-29 @ 18:55:29     URL: http://veronicamed2barn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0