-bIG FeeT-

2008-06-09 @ 08:30:54
Ja, nog e det tjocka iaf, lillemans fossingar ;)

Vi fick alla möjliga slags presenter igår från Englands faster o farbror..
MASSA kläder, sandaler,
skor (haha, fick  Converse skorna som jag tidigare skrivit här på bloggen att jag ville ha), en STOR Disney tiger, som han just nu sitter o snackar med
*såå söt*

Igår kände vi att vi var oroliga för Vilmer, då hade han gråtit, gnällt o skrikit i över 2 dygn, vi tog tempen men han hade ingen feber, tittade efter tänder, kände om han hade ont i magen...,  sen ringde vi iaf till sjukvårdsupplysningen o fråga vad de trodde o tyckte..,
de antog att han hade kraftig vätskebrist..
Jag som inte tyckt jag gjort annat än att ge han vatten, vatten o MERA vatten.., men det måste ha vart för lite ändå, eftersom att blöjan aldrig blidde speciellt blöt..
Det är svårare nu när han bara äter mat o gröt, när han fick sin ersättning fick han ju vätskan genom den!!
Men igår hällde vi i han vätska o NU så mår han som en prins igen, tänk vad för lite vatten kan göra med en så liten,
:(



Nej, UT i solen med er nu!!!
;)

Kommentarer
Postat av: sagasmamma

guuuud så skönt att höra att Vilmer mår bra nu! Saga har vart så orolig över sin blivande make <3 puss på er

2008-06-09 @ 11:06:52     URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0