-bEnSiN sNåL-

2008-06-13 @ 21:06:29
Sjukaste annonsen på "Blocket" *hahaha*

Hitta den nyss :)

  
 
 

Pris: 3 763:-    5 000:- Årsmodell: 1991 Norrtälje: Visa var
Miltal: 45 000 - 49 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin

Tjena nu måste jag tyvär ändra annonsen pga att jag väjade för en kräfta i ungefär 150 kmh jag försökte toppa den hehe.

det braiga först.

bilen är besiktigad och skattad.
den är svetsdiffad i växellådan!
den är bensinsnål drar ungefär 3 liter milen lugn körning.
sen är den rollad med öb:s billigaste skit färg! har inte ens torkat efter 2 veckor.
sen så är det sportsystem på den! pappa tyckte det var en bra ide att kapa efter grenröret. så den låter ballt hehe man får många brudar!!!!
det är torra vinterdäck på den men det kan fås med breddadde 22" plåtisar lackade oranga!
men jag vill ha lite extra för att jag har sportfjädrar bak som går igenom karossen. orginal kan fås med vid snabb affär!

vi har kört på vägar där inte ens 4 hjulingar tar sig fram äkta micra stil!
trimmad och stylad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0