-VARNING!!!-

2008-07-06 @ 20:59:43
Vill utföra en VARNING!!
Det gäller "NATUSAN´s babyschampoo"  
För det första så e det ju ett baby/barn schampo, så redan där borde det ju inte svida i ögonen..,
ELLER HUR???!!!
För det andra så står det TOM. "no more tears" på framsidan, borde inte det ÄNNU mera betyda att det alltså
INTE ska göra ont i ögonen på våra små???

Ja, nu menar jag ju självklart inte att man ska "tvätta" ögonen med det, men att skummet ska kunna rinna i ansiktet!!!

Idag skulle vi tvätta håret, jag o lilleman, han lekte glatt i badkaret med sina små ankor medans jag tvättade hans hår, sen gjorde vi som vi brukar, jag duschar av hans huvud rakt av, så vatten o allt kommer ner i hans ansikte...
(lite för att han ska vänja sig vid vatten o inte bli som hans fega morsa, *hahaha*)
Tog väl en sisådär 4 sekunder innan han börja tokskrika o klia sig i ögonen..
(å jag som glömde nappen en våning ner *suckade*), jag riktigt såg hur det sved o gjorde ont i hans ögon, för han försökte öppna dem, men varje gång så gjorde det så ont så han bara grät
:(

Gissa var den förbannade schampoflaskan är nu nånstans???????????????????????


I SOPTUNNAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sagasmamma

STACKARS liten :( och det ska vara ett barnshampoo??? fii faan säger jag bara :( puss på er

2008-07-06 @ 22:09:44     URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Åh fy fan...nu blir jag typ sur här borta! Jahopp, då vet man att man inte ska köpa den iaf...

2008-07-07 @ 07:11:02     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: vivan

Stackars lilleman...ja,jag tror inte att det finns shampo...som inte svider i ögonen...ni får prova er fram...kramiz

2008-07-07 @ 12:36:52     URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0