-tUfft Att åKa 4-hJuLinG-

2008-07-24 @ 23:12:35

Nu har Sofie å Sonny precis åkt hemåt, Challan följde aldrig med hem hit, hon blev kvar hemma istället..
Åkturen slutade med lite magsjuka för Sonnys del *stackarn*
Robin har sprungit runt här å pysslat om sin kamrat med filtar, handdukar mm.. 
Hoppas bara att han klarar sig hem utan att spy!!
Innan magsjukan slog till, hade de iaf haft skoj på sin Roadtrip
;)

Under tiden de var ute å körde, låg jag å Sofie helt utslagna på soffan, helt slut efter allt solande..
Solen gör en riktigt sliten...
Fast det är riktigt najs med sånt här väder, så jag klagar verkligen inte!!!
  


Kommentarer
Postat av: sonny

aa utan robin hade jag frusit ihjäl på soffan. men tack vare han fick jag en filt ;)

tråkigt att åkturen blev kort....

2008-07-27 @ 21:33:23
Postat av: Sussa svarar

Svar Sonny:

Ja, han pysslade om dig som en riktig mamma ;) Hahahaha!!!

2008-07-27 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0